Thailand - mandag den 06. marts 2006

Første besøg på Patong Beach

Vi havde fået at vide, at der var morgenmad mellem kl. 06:30 og 10:00, men vi vågnede først kl. 11, så vi måtte klare os selv med kaffe og en rugbrødsmad.

Så havde vi mod på lidt oplevelser men skulle først leje en boks i receptionen. Det viste sig, at leje af boks var gratis.

Derefter en tur rundt i gaderne. Receptionisten på hotellet sagde til os, at det var et varmt tidspunkt, at gå i solen. Vi var klar til at passe på.

Det blev en tur rundt i den sydlige del af Patong.

Vi fandt frem til et stort marked, stort set uden gæster men kun søvnige handlere.

Efter en lille pause i en sidegade, fandt vi ned til stranden og fik lidt frokost. Suppe og stegte nudler.

Langs stranden retur til hotellet. Vi fandt et flot hotel ved stranden, hvor der var happy hour. Jeg glemte blot at checke klokken, så det blev kun til en enkelt drink.

Aftensmaden skulle være indisk, så vi trissede ned af parallelgaden til strandvejen og fandt en indisk restaurant, som vi mente kunne opfylde vores ønsker.

Vi bestilte 3 forskellige kyllingeretter og de smagte alle rigtig godt.

Vi var tæt på bargaden og vi skulle lige checke, om der var gang i den. Selv om det var relativt tidlig på aftenen, var der mange mennesker og dansende barpiger på barerne. En øl kostede stadig kun 80 b på barerne.

Inden vi fortabte os helt i lastens hule, tog vi tilbage til hotellet med en taxa. Prisen for sådan en tur skulle vise sig at være forholdsvis fast på 100 bath.

Klokken blev langt over midnat, før vi kravlede i seng.